Bezig met laden...

Heeft u een klacht, vertel het ons. Bent u tevreden, vertel het een ander!

Wij doen ons uiterste best om u goed van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u soms niet helemaal tevreden bent. Wij willen dan graag samen met u naar een oplossing zoeken en van uw klacht leren.

Klachtenbemiddeling
Bespreek uw klacht eerst met de betrokken medewerker. Is het niet mogelijk de klacht met de betreffende medewerker te bespreken of leidt het niet tot een oplossing? Neem dan contact op met de leidinggevende. Leidt dit niet tot de gewenste oplossing, of wilt u direct een klacht indienen? Klik dan HIER.

Externe klachtencommissie
Komt u er samen met ons niet uit? Zoek dan bemiddeling via het Klachtenloket Kinderopvang of meld een klacht bij de Geschillencommissie.

Klachtenreglement
Uitvoerige informatie over onze klachtenregeling vindt u HIER.

Jaarverslag
Spelenderwijs stelt jaarlijks een klachtenverslag samen. In 2023 zijn er geen klachten ingediend bij de Geschillencommissie.